Vimax Sebagai Ubat Membesarkan Zakar

Vimax adalah ubat kuat lelaki moden yang dicipta oleh saintis dari Canada. Syarikat yang mengeluarkan ubat kuat lelaki vimax ini adalah Pillsexpert.

Vimax diformulasikan daripada 13 jenis herba tradisional yang boleh membantu lelaki untuk membesarkan zakar dan menambahkan tenaga batin pengguna vimax. Vimax telah terbukti sebagai ubat kuat lelaki yang cukup hebat kerana telah ramai pengguna berjaya mendapatkan zakar yang besar setelah menggunakan vimax.

Di dalam pasaran Malaysia, terdapat terlalu banyak vimax tiruan yang mengandungi kandungan ubat yang mempunyai dadah seperti sildenafil. Vimax tiruan bukanlah dibuat daripada herba asli, tetapi sepenuhnya daripada ubat sintetik yang mengandungi sildanefil. Sildenafil yang berlebihan didalam ubat boleh menyebabkan kegagalan fungsi jantung kepada pengguna.

Sebagai contoh, vimax biru putih, vimax biru putih adalah vimax tiruan yang dibuat di China dan pengguna akan merasa pening kepala apabila memakan pil vimax biru putih. Vimax biru putih bukan untuk membesarkan zakar, tetapi hanyalah untuk memberikan tenaga ketika bersetubuh sahaja. Matlamat untuk membesarkan zakar tidak tercapai jika memakan vimax tiruan ini. Vimax biru putih ini amat bahaya jika dimakan oleh pengguna yang adalah masalah tekanan darah tinggi.

Vimax yang asli daripada Canada adalah didalam kapsul jernih yang mempunyai isi berwarna cokelat perang. Apabila dimakan, pengguna akan merasa sedikit pedas. Ini adalah pil vimax yang original daripada Canada. Vimax original adalah ubat kuat lelaki yang terbukti boleh membesarkan zakar pengguna.