Cara Membesarkan Kemaluan Lelaki Secara Tradisional

Pada masa sekarang, terdapat terlalu banyak cara membesarkan kemaluan lelaki secara tradisional. Cara ini kebanyakkannya diperturunkan turun temurun kepada waris yang ingin mempelajari cara tersebut.

Cara membesarkan kemaluan lelaki secara tradisional yang paling terkenal adalah dengan mengurut kemaluan atau zakar lelaki yang bermasalah. Cara mengurut biasanya boleh dilakukan sendiri atau diurut oleh tukang urut yang mahir dalam menyelesaikan masalah tenaga batin lelaki.

Kebiasaannya, tukang urut akan menggunakan minyak lintah ataupun minyak belacak untuk mengurut zakar atau kemaluan lelaki. Urutan ini adalah cara terbaik membesarkan kemaluan lelaki secara tradisional. Urutan yang sempurna, dapat membesarkan dan memanjangkan zakar.

Ramai lelaki diluar sana masih tercari-cari cara membesarkan kemaluan secara tradisional yang mudah. Tapi mereka selalu terlupa, mengurut zakar secara perlahan dengan minyak lintah gunung tok ayah dapat membantu membesarkan zakar secara tradisional.

Lelaki tak perlu membeli ubat kuat lelaki yang mahal dan ada kalanya ubat yang tidak diluluskan oleh KKM hanya untuk mendapatkan zakar yang besar dan menawan, cukuplah sekadar mengurut dengan minyak lintah sahaja.

Amalan senaman cakar harimau juga adalah merupakan satu cara membesarkan kemaluan secara tradisional. Senaman ini dapat memberikan kita kekuatan otot dicelah kangkang dan melancarkan semua urat yang terdapat dibahagian kemaluan.