Membesarkan Zakar Dengan Minyak Lintah

Membesarkan zakar dengan minyak lintah



Cara membesarkan zakar dengan minyak lintah adalah dengan mengurut zakar secara perlahan-lahan sebanyak dua kali sehari. Cara urutan yang tertib dan perlahan dapat membantu untuk membesarkan zakar.

Membesarkan zakar dengan minyak lintah perlulah dilakukan diwaktu pagi dan waktu malam selepas mandi. Urutan yang dilakukan perlulah secara berhati-hati agar kesan minyak lintah itu dapat meresap dengan baik dan membantu melancarkan aliran darah pada bahagian zakar. Aliran darah yang sempurna dapat mengembalikan kesegaran dan kekuatan kepada zakar.

Zakar yang diurut dengan minyak lintah biasanya lebih besar, tegap dan mampu bertahan dengan lebih lama. Membesarkan zakar dengan minyak lintah mampu memulihkan zakar yang bengkok, zakar yang tunduk ke bawah dan melambatkan proses pancutan air mani. Urutan zakar dengan minyak lintah juga boleh memperbetulkan saluran-saluran darah yang tersumbat dan melancarkannya kembali.

Membesarkan zakar dengan minyak lintah telah diamalkan turun temurun dari zaman nenek moyang kita lagi. Selain boleh digunakan untuk membesarkan zakar, minyak lintah asli juga boleh digunakan sebagai minyak urut. Boleh diurut kepada mereka yang kena strok, sengal-sengal badan dan lumpuh.