Ubat Kuat Lelaki Vimax

Ubat kuat lelaki vimax adalah ubat kuat yang dihasilkan oleh PillsExpert Canada. Ubat kuat lelaki vimax telah diuji oleh ramai doktor pakar sakit puan didunia. Ubat kuat lelaki vimax adalah 100% dihasilkan daripada herba asli. Ianya mantap dan dijamin.

Ubat kuat lelaki vimax telah dijual lebih dari 2 juta botol diseluruh dunia. Ini membuktikan yang ubat kuat lelaki vimax adalah ubat kuat yang bermutu dan terbukti berkesan. Vimax original Canada adalah digunakan untuk membesarkan zakar dan memanjangkan zakar lelaki. Manakala vimax tiruan adalah untuk menegangkan zakar dalam masa yang tertentu seperti Viagra.

Kebiasaanya vimax tiruan dijual dengan harga yang rendah diantara RM150-RM200 sebotol. Peniaga akan memberikan alasan yang vimax tersebut dijual murah kerana mereka ingin mengambil stok baru ataupun mereka mengadakan promosi. Semua itu adalah tipu belaka. Lot nombor bagi vimax palsu ialah 9972. Harga kos untuk vimax lot 9972 adalah RM60 sebotol!!! Vimax tiruan apabila dimakan akan menyebabkan pening kepala kerana adanya kandungan sildenafil.

Ubat kuat lelaki vimax yang diimport dari Canada berharga antara RM280-RM330. Ini bergantung kepada pengedar yang mengimport ubat vimax ini. Ubat vimax yang asli apabila dimakan akan terasa pedas dilidah kerana kesan herba yang terdat didalam kapsulnya. Kesan vimax asli mengambil masa sekurang-kurangnya 3 bulan untuk zakar membesar dan memanjang. Vimax perlulah dimakan sebanyak 3 botol barulah kita nampak hasilnya.