Minyak Lintah Membesarkan Zakar

Minyak lintah membesarkan zakar? Ini adalah soalan yang sering bermain dalam fikiran semua lelaki. Apakah benar minyak lintah mampu menjadi ubat ajaib yang boleh membesarkan zakar si pemakai?

Pasti ada yang mengatakan ianya hanyalah mitos dan ada juga mengatakan yang minyak lintak mampu membesarkan zakar lelaki. Bagi yang belum mencuba minyak lintah, mereka terlalu skeptikal terhadap kemampuan minyak lintah dalam masalah organ seks lelaki ini. Mereka hanya membuat andaian yang salah terhadap keberkesanan minyak lintah.

Mintak lintah gunung yang asli sememangnya mampu membesarkan zakar seorang lelaki. Minyak lintah digunakan sebagai minyak urut. Minyak lintah yang diurut pada zakar dapat membesarkan zakar lelaki secara perlahan-lahan. Kesan biasanya akan jelas setelah menggunakannya selama 2-3 bulan.

Teori yang mengatakan minyak lintah mampu membesarkan zakar sememangnya mempunyai asas yang kukuh berdasarkan testomoni yang diterima daripada para pengguna minyak lintah. Pengguna minyak lintah biasanya amat tertib dan berdisplin dalam usaha mengurut zakar mereka agar menjadi besar. Minyak lintah dijadikan minyak urut yang dapat merangsang tumbesaran zakar kepada saiz yang lebih ideal.

Minyak lintah yang mampu membesarkan zakar adalah hanya kepada minyak lintah gunung yang asli seperti Minyak Lintah Gunung Tok Ayah. Minyak lintah gunung ini adalah minyak lintah asli yang dijadikan sebagai minyak urut. Khasiat penggunaannya adalah amat baik dan berkesan.

Ubat Kuat Lelaki Yang Paling Berkesan



Bila ditanya apakah ubat kuat lelaki yang paling berkesan? Ramai orang akan menjawab mengikut pengalaman mereka sendiri. Jika mereka memakan vimax, tentu mereka akan katakan yang vimax adalah ubat kuat lelaki yang paling berkesan.

Tetapi bagaimana pula jika mereka makan Catuaba? Adakah Catuaba juga ubat kuat lelaki yang paling berkesan? Tentulah jawapannya sama, kedua- duanya berkesan bergantung kepada individu yang mengambilnya.

Bagi saya, ubat kuat lelaki yang paling berkesan ialah Vimax, ya vimax, mengapa vimax? Sebabnya adalah vimax telah berjaya memanjangkan dan membesarkan zakar saya seperti yang saya mahukan. Saya telah mengambil 6 botol vimax untuk penggunaan 6 bulan dan ternyata pelaburan saya untuk membesarkan zakar tidak sia-sia. Vimax terbukti dapat membesarkan zakar saya.

Maka dengan pengalaman ini, berani saya katakan vimax original Canada adalah ubat kuat lelaki yang paling berkesan bagi saya. Saya begitu berpuas hati dengan ubat kuat lelaki Vimax. Vimax original memang boleh membesarkan zakar. Jika vimax biru putih pula hanya untuk keraskan zakar buat sementara waktu sahaja.

Ubat kuat lelaki yang paling berkesan seperti vimax biasanya mudah dibeli didalam internet. Ramai peniaga yang menjual ubat kuat lelaki Vimax. Jika anda ingin membelinya, pastikan beli daripada peniaga yang betul-betul menjual produk Vimax original dari Canada.

Ubat Kuat Lelaki Di Johor

Terdapat banyak ubat kuat lelaki di Johor. Antara ubat kuat lelaki yang terdapat di Johor ialah vimax, topman 3 dan alpha capsule m-prolabs. Semua ubat lelaki ini bileh didapati di Johor.

Ubat kuat lelaki di Johor biasanya dijual secara online dan cash on delivery. Peniaga jarang menjual secara cash on delivery kerana pelanggan terpaksa membayar upah penghantar.

Ubat kuat lelaki yang paling terkenal di Johor ialah Vimax. Ya Vimax. Vimax amat dikenali kerana vimax merupakan ubat kuat lelaki yang telah lama berada dipasaran dan telah terbukti begitu berkesan untuk membesarkan zakar lelaki.

Ubat kuat lelaki vimax di Johor biasanya boleh didapati didalam talian. Penjualan didalam internet lebih mudah kerana peniaga tidak perlu menyewa kedai ataupun mempunyai pekerja yang perlu dibayar gaji.

Jika anda inin membeli ubat kuat lelaki di Johor, bolehlah membelinya dari link yang terdapat disebelah kanan blog ini.

Harga Minyak Lintah Gunung Tok Ayah

Minyak Lintah Gunung Tok Ayah

Masih ramai yang tidak tau harga minyak lintah gunung tok ayah. Oleh itu dalam post ini, saya akan memberitahu rakan-rakan pelanggan sekalian berapakah harga minyak lintah gunung tok ayah.

Minyak lintah gunung tok ayah adalah berharga RM60 sebotol. Harga ini adalah termasuk kos poslaju dan tracking no. Harga minyak lintah tok ayah adalah setara dengan harga jenama minyak lintah lain dipasaran Malaysia.

Harga minyak lintah gunung tok ayah adalah agak kompetetif berbanding pesaing-pesaing
lain diluar sana. Harga ini dikira murah jika dibandingkan dengan kualiti minyak lintah yang dihasilkan.

Kepada pelanggan yang ini membeli minyak lintah gunung tok ayah, bolehlah membeli dari link yang berada disebelah kanan website blog ini.


Cara Membesarkan Kemaluan Lelaki Secara Tradisional

Pada masa sekarang, terdapat terlalu banyak cara membesarkan kemaluan lelaki secara tradisional. Cara ini kebanyakkannya diperturunkan turun temurun kepada waris yang ingin mempelajari cara tersebut.

Cara membesarkan kemaluan lelaki secara tradisional yang paling terkenal adalah dengan mengurut kemaluan atau zakar lelaki yang bermasalah. Cara mengurut biasanya boleh dilakukan sendiri atau diurut oleh tukang urut yang mahir dalam menyelesaikan masalah tenaga batin lelaki.

Kebiasaannya, tukang urut akan menggunakan minyak lintah ataupun minyak belacak untuk mengurut zakar atau kemaluan lelaki. Urutan ini adalah cara terbaik membesarkan kemaluan lelaki secara tradisional. Urutan yang sempurna, dapat membesarkan dan memanjangkan zakar.

Ramai lelaki diluar sana masih tercari-cari cara membesarkan kemaluan secara tradisional yang mudah. Tapi mereka selalu terlupa, mengurut zakar secara perlahan dengan minyak lintah gunung tok ayah dapat membantu membesarkan zakar secara tradisional.

Lelaki tak perlu membeli ubat kuat lelaki yang mahal dan ada kalanya ubat yang tidak diluluskan oleh KKM hanya untuk mendapatkan zakar yang besar dan menawan, cukuplah sekadar mengurut dengan minyak lintah sahaja.

Amalan senaman cakar harimau juga adalah merupakan satu cara membesarkan kemaluan secara tradisional. Senaman ini dapat memberikan kita kekuatan otot dicelah kangkang dan melancarkan semua urat yang terdapat dibahagian kemaluan.

Ubat Kuat Lelaki Yang Diluluskan KKM

Banyak ubat kuat lelaki yang diluluskan KKM berada dalam pasaran. Tetapi perkara ini diambil mudah oleh pengguna kerana mereka lebih suka membeli ubat kuat lelaki yang murah berbanding ubat kuat lelaki yang diluluskan KKM yang lebih mahal harganya.

Kebanyakkan ubat kuat lelaki yang diluluskan KKM adalah ubat yang dihasilkan diluar negara dan ada juga yang dihasilkan didalam Malaysia. Antara ubat kuat lelaki yang diluluskan KKM adalah Catuaba dan M-Prolabs Alpha Capsule. Kedua-dua produk ini amat berkesan digunakan sebagai ubat kuat lelaki.

Ubat kuat yang diluluskan KKM adalah ubat yang telah didaftarkan kepada KKM dan mempunyai no siri pendaftaran daripada KKM. Ubat lelaki yang diluluskan KKM adalah ubat yang tidak mengandungi bahan-bahan berbahaya seperti sildenafil dan lain-lain lagi. Ubat-ubat ini biasanya dihasilkan daripada herba asli yang benar-benar terbukti sebagai ubat kuat lelaki.

Ada juga peniaga ubat kuat yang menipu pelanggan mereka mengatakan ubat mereka adalah ubat kuat lelaki yang diluluskan KKM. Peniaga seperti ini langsung tidak mempunyai sikap tanggungjawab terhadap pelanggan mereka dan boleh membahayakan kesihatan pelanggan mereka. Ubat kuat lelaki yang tidak diluluskan KKM biasanya berharga amat murah dipasaran. Maka berhati-hatilah apabila membeli ubat kuat lelaki. Pilihlah ubat yang diluluskan oleh KKM.

Ubat kuat lelaki yang diluluskan KKM telah terbukti berkesan dan mempunyai testimoni yang baik apabila dimakan. Ubat kuat seperti ini biasanya mempunyai permintaan yang amat tinggi dan ada kemungkinan akan ditiru oleh usahawan-usahawan ubat kuat yang suka mengambil peluang diatas kehebatan produk yang asli.

Membesarkan Zakar Dengan Minyak Lintah

Membesarkan zakar dengan minyak lintah



Cara membesarkan zakar dengan minyak lintah adalah dengan mengurut zakar secara perlahan-lahan sebanyak dua kali sehari. Cara urutan yang tertib dan perlahan dapat membantu untuk membesarkan zakar.

Membesarkan zakar dengan minyak lintah perlulah dilakukan diwaktu pagi dan waktu malam selepas mandi. Urutan yang dilakukan perlulah secara berhati-hati agar kesan minyak lintah itu dapat meresap dengan baik dan membantu melancarkan aliran darah pada bahagian zakar. Aliran darah yang sempurna dapat mengembalikan kesegaran dan kekuatan kepada zakar.

Zakar yang diurut dengan minyak lintah biasanya lebih besar, tegap dan mampu bertahan dengan lebih lama. Membesarkan zakar dengan minyak lintah mampu memulihkan zakar yang bengkok, zakar yang tunduk ke bawah dan melambatkan proses pancutan air mani. Urutan zakar dengan minyak lintah juga boleh memperbetulkan saluran-saluran darah yang tersumbat dan melancarkannya kembali.

Membesarkan zakar dengan minyak lintah telah diamalkan turun temurun dari zaman nenek moyang kita lagi. Selain boleh digunakan untuk membesarkan zakar, minyak lintah asli juga boleh digunakan sebagai minyak urut. Boleh diurut kepada mereka yang kena strok, sengal-sengal badan dan lumpuh.





Ubat Kuat Lelaki Murah

Kebanyakan ubat kuat lelaki murah adalah ubat kuat lelaki yang diseludup ataupun tiruan. Ubat kuat lelaki yang murah biasanya mengandungi racun dan tidak mengandungi herba asli.

Ubat kuat lelaki murah ini selalunya membahayakan kesihatan pengguna yang menggunakannya. Sebagai contoh ubat kuat lelaki murah ialah vimax biru putih. Vimax biru putih adalah contoh ubat kuat lelaki murah yang terdapat didalam pasaran ubat kuat lelaki Malaysia.

Ubat kuat lelaki murah biasanya dijual secara berselindung ataupun secara rahsia dan hanya dijual kepada pelanggan tetap yang mengetahui akan kewujudan ubat tersebut. Biasanya ubat kuat lelaki murah adalah ubat yang tidak mendapat apa-apa kelulusan daripada KKM ataupun badan berwajib yang menjaga penularan ubat lelaki murah ini.

Ada juga peniaga ubat kuat lelaki murah yang secara terang-terangan menjual ubat tersebut untuk menarik pelanggan yang berpendapatan rendah tetapi inginkan zakar yang besar. Biasanya pelanggan ini tidak menghiraukan kesan sampingan yang boleh berlaku ke atas mereka. Mereka hanya ingin membesarkan zakar dengan membeli ubat kuat lelaki murah.

Kesan ubat kuat lelaki murah amatlah menggerunkan dan menakutkan, maka sebagai pelanggan, janganlah hanya kerana nak membesarkan zakar, kita memakan ubat kuat lelaki murah yang terbukti boleh mendatangkan masalah kesihatan kepada kita.

Vimax Sebagai Ubat Membesarkan Zakar

Vimax adalah ubat kuat lelaki moden yang dicipta oleh saintis dari Canada. Syarikat yang mengeluarkan ubat kuat lelaki vimax ini adalah Pillsexpert.

Vimax diformulasikan daripada 13 jenis herba tradisional yang boleh membantu lelaki untuk membesarkan zakar dan menambahkan tenaga batin pengguna vimax. Vimax telah terbukti sebagai ubat kuat lelaki yang cukup hebat kerana telah ramai pengguna berjaya mendapatkan zakar yang besar setelah menggunakan vimax.

Di dalam pasaran Malaysia, terdapat terlalu banyak vimax tiruan yang mengandungi kandungan ubat yang mempunyai dadah seperti sildenafil. Vimax tiruan bukanlah dibuat daripada herba asli, tetapi sepenuhnya daripada ubat sintetik yang mengandungi sildanefil. Sildenafil yang berlebihan didalam ubat boleh menyebabkan kegagalan fungsi jantung kepada pengguna.

Sebagai contoh, vimax biru putih, vimax biru putih adalah vimax tiruan yang dibuat di China dan pengguna akan merasa pening kepala apabila memakan pil vimax biru putih. Vimax biru putih bukan untuk membesarkan zakar, tetapi hanyalah untuk memberikan tenaga ketika bersetubuh sahaja. Matlamat untuk membesarkan zakar tidak tercapai jika memakan vimax tiruan ini. Vimax biru putih ini amat bahaya jika dimakan oleh pengguna yang adalah masalah tekanan darah tinggi.

Vimax yang asli daripada Canada adalah didalam kapsul jernih yang mempunyai isi berwarna cokelat perang. Apabila dimakan, pengguna akan merasa sedikit pedas. Ini adalah pil vimax yang original daripada Canada. Vimax original adalah ubat kuat lelaki yang terbukti boleh membesarkan zakar pengguna.

Membesarkan Zakar Menggunakan Pam Hydromax X30

Pelbagai cara digunakan oleh lelaki yang menginginkan zakar yang besar dan tebal. Antara alat yang mudah digunakan dan dijamin selamat untuk membesarkan zakar adalah menggunakan pam air Hydromax X30.

Pam Hydromax X30 berfungsi dengan hanya menggunakan air dan sedikit pergerakan tangan kita untuk mengepam batang zakar. Hydromax X30 adalah ciptaan yang terunggul yang dijamin dapat membesarkan zakar jika digunakan dengan aturan yang telah ditetapkan.

Cara menggunakan Hydromax X30 juga agalah amat mudah dimana, pengguna hanya perlu mengepam zakar mereka ketika mereka mandi. Aktiviti mengepam hanyalah selama 15-20 minit sahaja. Pengguna tidak boleh mengepam zakar mereka melebihi 20 minit!!!

Dengan menggunakan Hydromax X30, usaha membesarkan zakar akan menjadi lebih mudah dan tanpa perlu risau akan kesan sampingan kerana zakar hanya dipam oleh pam air tanpa perlu memakan apa-apa produk yang tidak diluluskan oleh pihak KKM.

Teknik membesarkan zakar dengan Hydromax X30 ni adalah merupakan satu usaha yang berterusan kerana pengguna boleh mengepam zakar mereka sehingga mana mereka puas hati dengan kebesaran dan ketebalan zakar yang terhasil. Usaha yang dilakukan setiap hari akan berhasil dengan jayanya jika produk yang digunakan adalah berkualiti seperti pam Hydromax X30.

Hydromax X30 telah terbukti sebagai alat yang amat berkesan untuk membesarkan zakar lelaki. Zakar yang besar dan tebal menjamin kepuasan yang maksima kepada pasangan anda ketika bersetubuh.


Membesarkan Zakar dengan Minyak Lintah Gunung Tok Ayah

Minyak Lintah Gunung Tok Ayah


Hasil penggunaan minyak lintah gunung adalah amat berkesan jika kita rajin mengurut zakar kita dengan menggunakan minyak lintah tersebut. Ramai orang diluar sana amat berpuas hati dengan hasil yang terhasil apabila menggunakan minyak lintah gunung untuk membesarkan zakar.

Minyak lintah gunung tok ayah, dihasilkan dengan kaedah semula jadi tanpa menggunakan bahan aktif yang boleh memberi kesan buruk kepada zakar kita. Minyak lintah gunung tok ayah adalah suci dan bersih untuk digunakan sebagai ubat untuk membesarkan zakar.

Minyak lintah gunung tok ayah dirumus khas sebagai persedian tradisional kepada mereka yang mengalami masalah zakar lembik, zakar bengkok, cepat pancut dan saiz zakar yang kurang memuaskan. Pengguna hanya perlu mengurut zakar dengan perlahan-lahan menggunakan minyak lintah gunung asli ini.

Banyak testimoni yang diterima mengatakan mereka mendapat keputusan yang menakjubkan dalam masa 14-21 hari sahaja selepas mengurut zakar mereka 2 kali sehari iaitu diwaktu pagi dan malam. Minyak lintah gunung tok ayah memang telah memberikan hasil yang amat memuaskan hati semua pengguna.

Hanya dengan urutan ringkas, kesan yang anda TERPAKSA terima setelah menggunakan MINYAK LINTAH TOK AYAH ini adalah:

✔ Batang lebih BESAR, PANJANG DAN KERAS
✔ Mendayung lebih LAMA
✔ Pancutan lebih PADU DAN DERAS
✔ Diri anda lebih YAKIN
✔ Tiada Rasa Kebas
✔ Tiada Rasa Panas
✔ Membaikpulih Salur Darah Zakar
✔ Tak Memudaratkan Pasangan
✔ Lebih NIKMAT ketika bersama isteri

✔ Isteri pasti TERSENYUM DAN PUAS

[PENTING] 
Kesan sepantas 14 hari! Ini adalah respon biasa yang kami terima dari ribuan pengguna kami. Jadi, anda patut cuba HARI INI JUGA!



Untuk pembelian secara online : BELI MINYAK LINTAH TOK AYAH





Minyak Lintah Gunung Tok Ayah



Minyak lintah gunung yang asli adalah minyak lintah gunung yg sering digunakan oleh pengamal perubatan tradisional untuk mengubat masalah mati pucuk dikalangan lelaki. Minyak lintah biasanya dijadikan minyak urut untuk mengurut zakar lelaki agar kembali berfungsi dengan normal.

Minyak Lintah Gunung Tok Ayah adalah dihasilkan oleh pengamal perubatan yang betul-betul mahir dalam ilmu perubatan zakar dan ilmu ubat kuat lelaki. Minyak lintah yang dihasilkan adalah amat mujarab dan sering mendapat testimoni yang amat baik daripada pelanggan yang telah mencuba minyak lintah gunung ini.

Minyak lintah gunung adalah merupakan satu alternatif kepada lelaki yang ingin mengembalikan zaman kegemilangan zakar mereka dan juga kepada lelaki yang ingin membesarkan zakar mereka dengan cara semulajadi tanpa mengambil ubat kuat lelaki moden.

Minyak lintah gunung tok ayah dihasilkan dengan sempurna tanpa bahan kimia dan bahan pengawet tambahan, minyak lintah ini adalah yang asli 100% daripada minyak lintah gunung. Dengan urutan yang betul kepada bahagian zakar, minyak lintah ini mampu mengembalikan kelancaran peredaran darah dan mampu membetulkan urat-urat yang tersumbat.

Urutan yang kerap mampu membuat zakar semakin membesar dan sihat. Zakar yang sihat dapat digunakan dengan puas dan dapat menggembirakan pasangan anda.

Ubat Kuat Lelaki Tradisional

Ada pelbagai jenis ubat kuat lelaki yang berada dipasaran pada masa sekarang. Ada yang tradisional, ada yang moden dan ada yang campuran antara moden dan tradisional. Ubat kuat lelaki tradisional yang berkesan adalah ubat kuat yang dicipta menggunakan herba tradisional seperti tongkat ali, catuaba dan ginseng.

Ubat kuat lelaki tradisional biasanya adalah daripada bahan-bahan semulajadi yang boleh didapati didalam hutan. Bahan-bahan ini biasa adalah sebagai bahan aktif untuk menghasilkan ubat kuat lelaki yang baik dan berkesan apabila digunakan.

Antara ubat kuat lelaki tradisional yang begitu mendapat permintaan sekarang adalah herba istimewa dari Brazil yang diberi nama Catuaba. Catuaba adalah herba campuran yang digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengembalikan tenaga lelaki. Herba Catuaba ini adalah ekstrak daripada pohon Catuaba yang tumbuh di Brazil.

Ubat kuat tradisional Catuaba ini mendapat kepercayaan turun temurun oleh kaum orang asli yang berada di Brazil. Mereka menggunakan Catuaba sebagai ubat kuat lelaki yang digunakan oleh kaum lelaki puak mereka.

Kesan penggunaan ubat kuat lelaki tradisional Catuaba ini, zakar pengguna boleh membesar dan memanjang jika diamalkan mengikut peraturan pemakanan yang ditetapkan. Hasil yang memuaskan telah berjaya diperoleh oleh pelbagai lapisan pengguna ubat kuat tradisional ini.

Untuk membeli dan mendapatkan ubat kuat tradisional Catuaba ini, boleh la ke laman ini ,  ubat kuat lelaki Catuaba .

Ubat Kuat Lelaki di Farmasi

Ubat kuat lelaki yang dijual di farmasi adalah ubat yang mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia. Ubat kuat lelaki seperti ini tidak lain dan tidak bukan adalah ubat yang mengandungi racun seperti sildenafil dan tadalafil.

Ubat kuat lelaki yang biasanya dijual adalah seperti Viagra dan Cialis. Kedua-dua ubat kuat lelaki ini mengandungi kadar sildenafil yang terkawal tetapi masih boleh memudaratkan pengguna yang mempunyai penyakit sperti darang tinggi dan lemah jantung.

Ubat kuat lelaki seperti viagra dan cialis kebiasaannya hanya boleh digunakan oleh pesakit yang mendapat cadangan perubatan daripada doktor yang bertauliah. Bukan semua doktor adalah doktor yang bertauliah untuk memberikan ubat kuat lelaki yang betul-betul berkesan.

Jika ubat kuat yang diberikan melebihi dos kemampuan badan seseorang pesakit, biasanya pesakit akan mengalami masalah pening kepala, sakit kepala, hidung sperti tersumbat, ruam pada badan, cirit birit yang berterusan dan seterusnya jika tidak dirawat boleh membawa kepada kegagalan fungsi jantung.

Bagi mengganti viagra sebagai ubat kuat lelaki, cuba Catuaba yang dicipta dari ramuan herba daripada negara Brazil yang terbukti tidak membahayakan kesihatan pengguna. Catuaba adalah 100% campuran herba yang dihasilkan untuk memberikan tenaga seksual yang hebat kepada penggunanya.

Boleh merujuk web jualan diatas untuk membeli ubat kuat lelaki berjenama Catuaba.


Cara Membesarkan Zakar - Adakah Berjaya?

Adakah anda ingin zakar yang lebih besar? Hampir pasti, jawapannya ya.

 "Saya fikir tidak ada seorang lelaki di dunia yang tidak mahu zakarnya ialah satu atau dua inci lagi," kata Michael O'Leary, MD, profesor pembedahan Urologi di Sekolah Perubatan Harvard dan pakar urologi di Brigham dan Wanita Hospital di Boston. Walau bagaimanapun, selepas lebih satu abad percubaan pembesaran zakar amnya meragukan dan kadang-kadang gila, masih tidak banyak yang boleh anda lakukan. Pasti, terdapat banyak dan banyak pilihan di luar sana sepatutnya - pil zakar, krim, senaman regangan zakar, pam zakar, dan pembedahan zakar. Hampir tiada berfungsi. Beberapa pendekatan yang boleh bekerja sering mempunyai manfaat yang sederhana dan kesan sampingan yang serius. Bagaimana serius? Dalam beberapa kes, disfungsi erektil-serius. 

"Percayalah, jika saya tahu cara yang selamat dan berkesan membesarkan saiz zakar, saya menjadi jutawan," O'Leary memberitahu WebMD. "Tetapi saya tidak. Tiada siapa yang tahu cara membesarkan zakar dengan selamat." Namun, akal tidak berhenti-lelaki taksub mencuba rawatan yang sangat samar pada bahagian yang penting dalam anatomi mereka - dan mempertaruhkan banyak wang dalam proses tersebut. 

Bagaimana Kecil Adakah Zakar Yang Dikatakan Kecil? Anda rasa anda lebih kecil daripada purata? Anda mungkin tidak. Yang tegang zakar tipikal biasanya 5 hingga 6 inci panjang dengan lilitan 4 hingga 5 inci. Ada lebih variasi dalam saiz zakar lembik. Sesetengah lelaki adalah benar-benar lebih kecil daripada itu. Dalam kes yang jarang berlaku, genetik dan masalah hormon menyebabkan keadaan yang dipanggil micropenis - satu zakar yang tegang di bawah 3 inci. Kadang-kadang Peyronie penyakit atau pembedahan kanser prostat boleh mengurangkan saiz seorang lelaki itu. Tetapi kajian menunjukkan bahawa kebanyakan orang yang mencari pembesaran zakar yang bersaiz sederhana. Mereka hanya berfikir mereka di bawah rata-rata. 

Mengapa? Sebahagian daripada ia adalah perspektif. Ia amat sukar untuk mengukur saiz zakar anda sendiri - melihat ke bawah, anda telah mendapat sudut yang buruk. Psikologi memainkan peranan, terlalu. Sesetengah lelaki yang bersaiz sederhana menjadi taksub dengan idea bahawa mereka terlalu kecil. Bahkan ada diagnosis psikiatri: gangguan dysmorphic zakar. Ini serupa dengan herotan persepsi daripada anorexics yang berfikir mereka lemak tidak kira berapa nipis mereka mendapatkan. Menurut satu kajian, majoriti orang-orang yang mendapatkan pembedahan pembesaran zakar mengalami keadaan ini. Mereka juga yang paling kurang berpuas hati dengan keputusan yang dihasilkan.

Ubat Kuat Lelaki

Pil ubat kuat lelaki sinonim dengan pembesaran sementara zakar dalam fikiran kebanyakan orang. Makanan tambahan peningkatan lelaki meningkatkan aliran darah ke kawasan kemaluan, panjang ereksi yang semakin meningkat. Manfaat daripada ini sahaja adalah kurang lurus ke hadapan daripada satu mungkin berfikir.


Pertama, lelaki bimbang tentang saiz zakar mereka lebih daripada wanita. Kebimbangan ini sahaja boleh memusnahkan hubungan seksual. Lelaki yang sentiasa bimbang tentang sama ada zakar mereka adalah "mencukupi" untuk memuaskan pasangan mereka sering memberi tekanan begitu banyak pada diri mereka sendiri bahawa mereka mengalami masalah dengan hubungan seksual. Bantuan dilihat dalam perkara ini sering boleh menjadi cukup untuk lelaki untuk menjalani kehidupan seks yang lebih sihat.

Harapan hasil ini adalah apa yang menarik kebanyakan manusia kepada makanan tambahan peningkatan lelaki di tempat pertama. Walau bagaimanapun, bantuan tambahan dalam fungsi zakar tertentu lain yang tidak semestinya dianggap berhubung dengan pil peningkatan lelaki juga boleh didapati.


kekuatan ereksi
Peningkatan aliran darah ke zakar akan membantu untuk mencapai ereksi tegar kuat. Ini memainkan peranan penting dalam memuaskan kedua-dua pihak ketika melakukan hubungan seks.

Peningkatan stamina seksual
Sebagai aliran darah yang meningkat untuk tempoh yang lebih lama, saliran vena terus disekat untuk lebih lama. Ini bermakna aliran darah kekal tinggi, meningkatkan stamina seksual, faktor yang saling menguntungkan ketika melakukan hubungan.

Peningkatan daya seks
Walaupun ia tidak sering dikaitkan dengan lelaki sebanyak wanita, kehilangan libido adalah masalah yang sering boleh membawa kepada masalah hubungan dan kemurungan bagi kaum yang mahu penghidap. Rakan-rakan lelaki yang mempunyai libido yang rendah sering boleh mengandaikan bahawa kekurangan minat di jabatan seksual menggambarkan perasaan seorang lelaki ke arah mereka dengan ramai wanita berasa bahawa pasangan mereka tidak lagi mencari mereka yang menarik.
Tekanan ini (walaupun tidak diluahkan dalam kebanyakan kes) daripada wanita dalam hidup mereka boleh menyebabkan tekanan lelaki dan kebimbangan menyebabkan mati pucuk sebagai tambahan kepada kehilangan libido. Dengan 2 masalah membentuk satu kitaran, mereka sering memburukkan cepat dan boleh mempunyai kesan yang sangat buruk dalam perhubungan.
Pil peningkatan lelaki mungkin boleh memecahkan kitaran ini, membantu fungsi ketegangan dan meningkatkan nafsu seks. Ramai wanita dan lelaki telah melaporkan penggunaan pil itu telah mengubah hubungan mereka sepenuhnya.

Peningkatan ejakulasi Jumlah
Walaupun ia harus diperhatikan bahawa pil peningkatan lelaki pasti tidak rawatan kesuburan, makanan tambahan dapat meningkatkan pengeluaran sperma. Ini dipercayai berlaku kerana peningkatan dalam aliran darah.
Kiraan sperma yang lebih tinggi meningkatkan kesuburan. Cukup mudah, sperma lebih ada peluang lebih ada daripada pembajaan telur. Beberapa pasangan yang mungkin telah mencuba untuk hamil untuk tempoh masa mungkin berputus asa. Ini boleh menyebabkan tekanan untuk semua yang terlibat dan sebagai tekanan dipercayai memainkan peranan dalam menghalang pengeluaran sperma, faedah 
lain daripada pil peningkatan lelaki boleh bekerja bersama-sama untuk menyediakan persekitaran tekanan percuma satu. Ditambah pula dengan jumlah sperma yang lebih tinggi, ia adalah dapat difikirkan bahawa pil peningkatan mungkin mempunyai peranan dalam membantu pasangan yang hamil hanya dengan menyediakan lebih banyak peluang.

orgasma sengit
Ini boleh membawa melalui pengeluaran sperma meningkat dan stamina tinggi.

rawatan mati pucuk
Mati pucuk boleh disebabkan oleh pelbagai jenis penyakit, keadaan dan faktor-faktor psikologi. Walaupun pil peningkatan lelaki tidak menuntut untuk menyembuhkan penyakit, mereka pasti boleh membantu dengan beberapa faktor yang menyebabkan mati pucuk.
Dengan lebih daripada 50% daripada kes-kes mati pucuk di kalangan lelaki yang berusia lebih 50 tahun adalah disebabkan oleh masalah vaskular, keupayaan pil peningkatan untuk meningkatkan aliran darah ke zakar pergi bagaimanapun juga untuk mengatasi masalah ini.

Di samping itu, ramai lelaki mengalami mati pucuk akibat bimbang tentang prestasi, stamina atau saiz zakar mereka. Sebagai kawasan-kawasan ini secara khusus disasarkan oleh makanan tambahan peningkatan lelaki, ramai lelaki tidak menjumpai perlu bimbang tentang perkara itu lagi. Sebagai bimbang hilang dan keyakinan dikembalikan, begitu juga fungsi ketegangan biasa.

Jenis pil ubat kuat lelaki
Pil kimia peningkatan lelaki yang sering dilaporkan menunjukkan peningkatan dalam kawasan yang dinyatakan agak cepat. Namun kerana penggunaan bahan kimia, tindak balas boleh berlaku yang mengakibatkan kesan sampingan yang memudaratkan kesihatan pengguna.
Asli pil peningkatan lelaki menggunakan pelbagai bahan-bahan semulajadi yang merangsang mekanisme badan sendiri untuk mencapai fungsi zakar. Bahan-bahan ini sering akan menjadi tinggi dengan vitamin dan enzim yang diperlukan untuk meningkatkan aliran darah. Oleh kerana kekurangan kesan sampingan yang disebabkan oleh jenis pil, mereka telah menjadi semakin popular sejak beberapa tahun.

Pil Herba Vimax

Seperti yang anda sedar, Vimax adalah benar-benar pilihan pengeluar dalam bidang peningkatan lelaki dan mempunyai reputasi besar untuk pembesaran zakar patch, pil dan extenders. Dengan begitu banyak barangan di bawah nama jenama 1, Adakah fungsi Vimax? Vimax adalah makanan tambahan yang digunakan untuk meningkatkan lilitan dan panjang zakar. Vimax adalah amat berkesan organik herba tambahan peningkatan lelaki. Ia terdiri daripada benih menggetar (Seman Cuscutae), Epimedium Sagittatum empat: 1 Ext (kulit), Ginkgo Biloba JKR, Panax Ginseng (akar), Tribulus Terestris Powder, Saw Palmetto JKR, Hawthorne Berry (Fructus Crataegi), Inosine anhydrous, Avena Sativa ext 10: 1 (Oat Straw ext), Cayenne Pepper (Fruit) JKR. Kandungan lain adalah Magnesium stearat. Pil Vimax tidak mengandungi yis, gluten gandum, jagung, susu atau tenusu, natrium, gula, pewarna tiruan, perisa atau pengawet. 



Vimax boleh diakses sebagai patch Vimax atau sebagai pil Vimax. Vimax adalah 100% selamat dan produk organik; dengan itu mereka dapat dengan selamat bekerja secara kekal meningkatkan kehidupan seks anda. Vimax dihasilkan dalam kemudahan yang diluluskan FDA. Oleh itu, anda mampu untuk kekal yakin yang berkaitan dengan kualiti kapsul Vimax. Banyak lebih daripada 98% daripada pembeli telah melaporkan kepuasan. Anda juga boleh menjadi yakin dapat mencapai yang lebih besar bersama-sama dengan zakar yang lebih luas. Anda boleh mendapatkan yang lebih besar, lebih keras dan ereksi lebih tahan lama dengan bantuan makanan tambahan Vimax. 

Kira-kira empat minggu penggunaan diperlukan sebelum keputusan produktif dicatatkan. Mencerap bermanfaat keputusan akhir pil Vimax perlu diambil dengan kerap. Ia boleh diambil untuk keputusan akhir tetap jangka panjang. Hasil diwujudkan pada kelajuan agak pesat. Dalam masa kurang daripada tiga minggu, pengubahsuaian ketara termasuk kekuatan ereksi yang tinggi dan tinggi dalam panjang dan ukur lilit zakar diperhatikan. Keputusan yang dibuat oleh pil Vimax adalah tetap dan badan anda akan mengetahui untuk melakukan lupa kaedah untuk mencapai ereksi yang terkuat. Bagaimanakah Vimax Lakukan? Kandungan pil Vimax bertindak dengan mempercepatkan aliran darah melalui semua badan. Ia secara automatik meningkatkan aliran darah ke zakar terlalu, yang mewujudkan ereksi mengagumkan serta zakar dengan panjang meningkat dan lilitan. Manfaat tambahan daripada Vimax . Meningkatkan panjang dan ukur lilit zakar. . Kisah penambah seksual semula jadi. . Mempercepatkan keinginan seks, libido dan stamina. . Mengurangkan ejakulasi pra-matang . Membina ereksi yang lebih kukuh. . Meningkatkan kekuatan ejakulasi. . Meningkatkan jumlah air mani. . Meningkatkan prestasi seksual anda secara keseluruhan. . Mencapai kepuasan seks yang lebih kukuh dan kuat tambahan. . Menambahkan kesejahteraan seksual anda secara keseluruhan. . Tawaran kepuasan seks menyeronokkan. Cara Mengambil Kapsul Vimax? Satu pil Vimax adalah untuk diambil sekali sehari dalam waktu pagi dengan air. Dalam keadaan anda berhasrat untuk mengukuhkan prestasi seksual anda secara keseluruhan itu, ia adalah mungkin untuk mengambil 1 pil, 30 minit sebelum aktiviti seksual. Kekuatan A Zakar yang lebih panjang . Lokasi yang lebih sensitif daripada wanita itu mungkin ditembusi oleh anda. . Zakar anda lebih lama menyiasat lebih mendalam untuk mencari, mereka hujung saraf khas. . Anda boleh memberikan pasangan anda menggunakan sensasi paling teruja dengan mengisi zakar anda melebar dan menekan beliau dari sisi ke sisi. Langkah berjaga-jaga Menggunakan Of Vimax . Jauhkan diri anda daripada penggunaan yang, jika di bawah umur 18 tahun. . Jauhkan daripada pengambilan berlebihan pil Vimax. . Terlebih dos Vimax boleh menimbulkan banyak tanda-tanda dan gejala-gejala termasuk sakit kepala, rasa tidak selesa di dalam kawasan kemaluan, loya dan muntah-muntah.